Martwe małżeństwo
Ο Φιλίπ εργάζεται ως επαγγελματίας κομπάρσος με ειδικότητα στα πτώματα. Στο πλατό μιας ιστορικής ταινίας, γνωρίζει μια άλλη κομπάρσα, τη Λούτσια, που επίσης υποδύεται μια νεκρή γυναίκα. Οι πολλές ώρες που περνούν ξαπλωμένοι ο ένας πάνω στον άλλον έχουν ως αποτέλεσμα μια γλυκόπικρη σχέση που δημιουργήθηκε υπό ιδιαίτερες συνθήκες.