Taal is Zeg Maar Echt Mijn Ding
Η Άνε, λάτρης της γλώσσας, με ικανότητα για ιδιαίτερες εκφράσεις, αισθάνεται καταπίεση γράφοντας για την καλοκαιρινή μόδα και τις σαλάτες με κινόα για ένα λαμπερό περιοδικό. Εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά της στον φίλο της Τίμο, ονειρεύεται μια δουλειά με περισσότερη ουσία και αναζητά τον έρωτα ενώ φροντίζει τον πατέρα της. Ξεκινά μια αναζήτηση για αλλαγή και ολοκλήρωση.