Δύο αντίπαλες βελγικές μπάντες χάλκινων, φλαμανδική και βαλονική, προετοιμάζονται για τον ευρωπαϊκό τελικό. Όταν ο σολίστας της φλαμανδικής πεθαίνει, σχεδιάζουν να «κλέψουν» τον κορυφαίο τρομπετίστα των αντιπάλων. Μια μουσική ρομαντική κωμωδία γεμάτη σαμποτάζ, ντουέτα και απρόσμενους έρωτες στην προσπάθεια για τη νίκη.