Far
Ένα πουλί πέφτει στο παράθυρο μιας καφετέριας και τρομάζει τους πελάτες. Κατά τη διάρκεια μιας επαγγελματικής συνάντησης μέσα στην καφετέρια, μια γυναίκα πρέπει να αποφασίσει αν θα αγνοήσει τη φύση ή θα αντιδράσει.
Σε μια πολυσύχναστη καφετέρια στο κέντρο, μια γυναίκα αφαιρείται κατά τη διάρκεια μιας επαγγελματικής συνάντησης. Ένας γλάρος πέφτει πάνω στο παράθυρο. Οι πελάτες το προσέχουν, αλλά σύντομα το προσπερνούν. Η γυναίκα δεν μπορεί να το αγνοήσει, γιατί καταλαβαίνει ότι ο γλάρος είναι ακόμη ζωντανός αλλά υποφέρει πολύ. Βγαίνει έξω για να αποτελειώσει το πουλί. Κάποια παιδιά τη βλέπουν και της βάζουν τις φωνές που προσπαθεί να σκοτώσει τον γλάρο. Τελικά καταφέρνει να στρίψει τον λαιμό του πουλιού και τα παιδιά επιστρέφουν στα παιχνίδια τους. Θάβει το πουλί σε ένα κοντινό παρτέρι με λουλούδια ενώ την παρατηρούν οι συνάδελφοί της και οι πελάτες.