The Raven On The Jetty
Καθώς οι γονείς του χωρίζουν, ένα αγόρι κρύβει μια σιωπηλή λαχτάρα που μπορεί να αλλάξει τα πάντα. Στα γενέθλιά του, ο Τόμας ταξιδεύει με τη μητέρα του να επισκεφθούν τον αποξενωμένο πατέρα του. Ως ψηφιακό παιδί, η επαφή του με τη φύση και η σταδιακή συνειδητοποίηση της σημασίας του για τους γονείς του, οδηγούν σε βαθιά ανακάλυψη.