Το 1953, τρεις νεαρές γυναίκες επιβιβάζονται σε μια πτήση για τη Νέα Ζηλανδία για να παντρευτούν τους αρραβωνιαστικούς τους. Στην πτήση, γνωρίζουν τον γοητευτικό Φρανκ, έναν άντρα που θα αλλάξει για πάντα την πορεία της ζωής τους. Οι ιστορίες τους ξεδιπλώνονται μέσα στις δεκαετίες.