Twin Sisters
Αδελφές χωρίζουν μετά τον θάνατο των γονιών τους. Η Άννα στη Γερμανία και η Λότε στην Ολλανδία. Ο γάμος της Άννας με αξιωματικό των Ες-Ες και ο θάνατος του αρραβωνιαστικού της Λότε δοκιμάζουν τη σχέση τους. Πενήντα χρόνια μετά, η Άννα ψάχνει την επανασύνδεση με τη δίδυμή της.