Δελφίνια από Κοντά, με τον Μπέρτι Γκρέγκορι
Ο Μπέρτι είναι στις Αζόρες, ένα καταφύγιο θαλάσσιας ζωής όπου μεταναστεύουν οι θηρευτές του ωκεανού. Εκεί, χιλιάδες κυνηγοί μαζεύονται για να τραφούν. Ο Μπέρτι παλεύει ενάντια στον χρόνο για να προλάβει να καταγράψει τη φρενίτιδα που επικρατεί την ώρα που θα τρώνε.
Ο Μπέρτι Γκρέγκορι πάει στις Αζόρες, ένα απόμερο αρχιπέλαγος νησιών στον Ατλαντικό Ωκεανό. Περιτριγυρισμένα από την πιο μεγάλη θαλάσσια προστατευμένη περιοχή της Ευρώπης, αυτά τα νερά υποδέχονται θηρευτές που μεταναστεύουν και έρχονται εδώ για το μπόλικο φαγητό που τους παρέχει. Είναι η τέλεια στιγμή για τον Μπέρτι να καταγράψει ένα σπάνιο φυσικό θέαμα: όταν οι θηρευτές ενώνονται για να κυνηγήσουν ψάρια. Αλλά επειδή οι καταιγίδες είναι απρόβλεπτες, δεν θα είναι εύκολο να καταγραφούν όλα. Ο Μπέρτι επίσης εξερευνά την ιστορία της περιοχής. Γνωρίζει έναν πρώην κυνηγό φαλαινών και μαθαίνει πως οι Αζόρες μετατράπηκαν σε καταφύγιο, επιτρέποντας στη θαλάσσια ζωή να επανέλθει και να θριαμβεύσει.