Nashorn im Galopp
Ο Μπρούνο διασχίζει την πόλη αναζητώντας για την ψυχή της. Με οδηγό την περιέργειά του, μια προκλητική φαντασία και τον άγριο προβληματισμό του για την πραγματικότητα, σηκώνει την παλιά σκονισμένη αυλαία στην αντίληψη της πόλης. Ο Μπρούνο συλλέγει μοτίβα, χώρους και επιφάνειες και μας δείχνει την πόλη όπως δεν την έχουμε ξαναδεί.