Springsteen: Deliver Me from Nowhere
Το "Springsteen: Deliver Me from Nowhere" αφηγείται μια καθοριστική στιγμή στη ζωή του Μπρους Σπρίνγκστιν, όταν, ως νεαρός μουσικός στα πρόθυρα παγκόσμιας αναγνώρισης, προσπαθεί να συμφιλιώσει τις πιέσεις της επιτυχίας με τα φαντάσματα του παρελθόντος. Την ταινία σκηνοθετεί ο Σκοτ Κούπερ, με τον Τζέρεμι Άλεν Γουάιτ στον ρόλο του Μπρους Σπρίνγκστιν και τον Τζέρεμι Στρονγκ στον ρόλο του μακροχρόνιου μάνατζέρ του.
Από την 20th Century Studios, το "Springsteen: Deliver Me from Nowhere" παρουσιάζει τη δημιουργία του άλμπουμ Nebraska του Μπρους Σπρίνγκστιν το 1982, όταν, ως νεαρός μουσικός στα πρόθυρα παγκόσμιας αναγνώρισης, προσπαθεί να συμφιλιώσει τις πιέσεις της επιτυχίας με τα φαντάσματα του παρελθόντος. Ηχογραφημένο σε τετρακάναλο κασετόφωνο στο υπνοδωμάτιο του Σπρίνγκστιν στο Νιου Τζέρσι, το άλμπουμ σηματοδότησε μια κομβική στιγμή στη ζωή του και θεωρείται ένα από τα πιο διαχρονικά έργα του. Ένα ωμό, στοιχειωμένο ακουστικό άλμπουμ γεμάτο χαμένες ψυχές που αναζητούν μια ελπίδα. Με τον Τζέρεμι Άλεν Γουάιτ στον ρόλο του Σπρίνγκστιν, η ταινία που σκηνοθετεί ο Σκοτ Κούπερ βασίζεται στο βιβλίο του Γουόρεν Ζέινς Deliver Me from Nowhere. Πρωταγωνιστούν, επίσης, οι Τζέρεμι Στρονγκ, Πολ Γουόλτερ Χάουζερ, Οντέσα Γιανγκ, Στίβεν Γκρέιαμ, Γκάμπι Χόφμαν και Ντέιβιντ Κράμχολτς. Την παραγωγή της ταινίας ανέλαβαν οι Κούπερ, Έλεν Γκόλντσμιθ-Βέιν, Έρικ Ρόμπινσον και Σκοτ Στούμπερ. Εκτελεστικοί παραγωγοί οι Τρέισι Λάντον και Ζέινς.