Imago
Ο Αντουάν, οχτώ ετών, έχασε τον πατέρα του σε αεροπορικό δυστύχημα. Αδυνατώντας να αποδεχτεί τον θάνατο του πατέρα του, μαθαίνει να αποδέχεται την απώλεια μέσα από ένα μεταφορικό όνειρο. Έτσι ξεκινά το ταξίδι του στο πένθος.