Red Sea
Εξερευνήστε τα εντυπωσιακά υποβρύχια τοπία και τα συναρπαστικά είδη ενός από τα μεγαλύτερα θαύματα του πλανήτη μας, την Ερυθρά θάλασσα και ξεκινήστε ένα ναυτικό ταξίδι με πολλά από τα θαλάσσια πλάσματα που έχουν κάνει τους κοραλλιογενείς υφάλους σπίτι τους.