Χαρισματική
Η Οκτάβια Σπένσερ εντάσσεται σε ένα αναγνωρισμένο καστ σε αυτή την εμψυχωτική οικογενειακή ταινία. Ο Φρανκ, ένας ανύπαντρος άντρας(Κρις Έβανς), μεγαλώνει την ανιψιά του Μαίρη (Μακένα Γκρέις), ένα χαρισματικό παιδί. Αλλά η κοινή τους ζωή απειλείται όταν η γιαγιά της Μαίρη (Λίντσεϊ Ντάνκαν) θέλει να γράψει τη Μαίρη σε ένα ειδικό σχολείο.