Ρόμυ και Μισέλ: Το Πάρτι της Ζωής Μας
Δύο ανέμελες κοπέλες μεταμορφώνονται για να πάνε στη σχολική συνάντηση των 10 χρόνων! Με νέα ρούχα και παραμύθια επιτυχιών, προκαλούν αίσθηση... αλλά ένας πρώην συμμαθητής αποκαλύπτει την αληθινή τους ιστορία σε όλους!
Η Ρόμυ και η Μισέλ είναι ανέμελες κοπέλες που τους αρέσουν τα πάρτι, αλλά αναγκάζονται να μεταμφιεστούν για τη σχολική συνάντηση των 10 χρόνων! Με νέα ρούχα και τρελά παραμύθια επιτυχιών, προκαλούν μεγάλη αίσθηση... αλλά ένας πρώην συμμαθητής αποκαλύπτει την αληθινή τους ιστορία σε όλους! Τότε όμως η Ρόμι και η Μισέλ απαντούν με τη δική τους αναπάντεχη έκπληξη... με εξωφρενικά αποτελέσματα. Συνοδεύεται από μια συγκλονιστική συλλογή μουσικών επιτυχιών της δεκαετίας του '80.