Μετά τα γεγονότα του "Frozen", η Άννα και η Έλσα θέλουν να κάνουν μια νέα αρχή στην Αρεντέλ και να κάνουν το κάστρο λίγο πιο άνετο. Ενώ αγωνίζονται να ξεφύγουν από τα όρια της παράδοσης, ο Δούκας της Ονειρούπολης έχει άλλα σχέδια για το αγαπημένο τους σπίτι, δίπλα σε ένα σμήνος από απειλητικά θαλασσοπούλια.