LEGO Disney Πριγκίπισσες: Συμμαχία των Κακών
Αφού η Άριελ, η Βαϊάνα, η Τιάνα, η Ραπουνζέλ και η Χιονάτη ματαίωσαν το σχέδιο του Γκαστόν να καταλάβει όλα τα βασίλειά τους, εκείνος καλεί την Ούρσουλα, τον Τζαφάρ και την Κακιά Βασίλισσα να βοηθήσουν να κατατροπώσουν τις Πριγκίπισσες μια για πάντα. Οι Πριγκίπισσες μαθαίνουν για το σχέδιο του Γκαστόν και στρατολογούν μερικούς δικούς τους φίλους με τη βοήθεια του Μαγικού Καθρέφτη: την Αουρόρα, την Μπελ και τη Σταχτοπούτα! Μαζί, συνεργάζονται για μια απόλυτη αναμέτρηση καλού εναντίον κακού.