Παιδικό, Κινούμενα σχέδια
Ανακαλύψτε την αλφαβήτα με τον Τσάρλι. Σε κάθε επεισόδιο, ο Τσάρλι γνωρίζει έναν από τους φίλους του της αλφαβήτας και ξεκινά μια περιπέτεια. Η σειρά παρουσιάζει τα γράμματα της αγγλικής αλφαβήτας, εξερευνά τους ήχους τους και εντοπίζει λέξεις που ξεκινούν με κάθε γράμμα.