Το «La Defensa, por la Libertad» τιμά δικηγόρους με διαφορετικές ιδεολογίες που ενώθηκαν από τον κοινό στόχο του τερματισμού της δικτατορίας του Φράνκο και της επίτευξης δημοκρατίας, δικαιωμάτων και ελευθεριών στην Ισπανία.