Ντάμπο
Η μαγευτική ιστορία του Ντάμπο κλείνει 70 χρόνια και το τολμηρό ελεφαντάκι που πετάει προς τη δόξα με τα πανέμορφα αυτιά του, αλλά και με τη στήριξη του πιστού του φίλου, Τίμοθι Μάους, συνεχίζει να συγκινεί όλες τις ηλικίες.
Όταν η κυρία Τζάμπο αποκτά επιτέλους το μωρό της, ο μικρούλης Ντάμπο με τα τεράστια αυτιά γίνεται το θέμα συζήτησης σε όλο το τσίρκο. Με τη στήριξη του πιστού του φίλου, Τίμοθι Μάους, τη βοήθεια ενός φτερού, αλλά και πολλούς τόνους θάρρους, ο Ντάμπο χρησιμοποιεί τα ιδιαίτερα αυτιά του για να φτάσει στη δόξα, ως ο ένας και μοναδικός ελέφαντας στον κόσμο που μπορεί να πετάει!