Hors Piste
Οι δύο καλύτεροι διασώστες της περιοχής είναι έτοιμοι για τη νέα τους αποστολή. Παρά την εμπειρία και την αποφασιστικότητά τους, τα πράγματα δεν πάνε βάσει σχεδίου.