Κινούμενα σχέδια, Αθλητικά
Ο Τζέρι παίζει σκάκι με αντίπαλο τον εαυτό του σ' ένα ολοήμερο παιχνίδι. Με κάποιον τρόπο αρχίζει να χάνει από τον πιο ζωηρό εαυτό του, αλλά πάνω που το παιχνίδι κοντεύει να τελειώσει, ο Τζέρι καταφέρνει να αντιστρέψει τους όρους.