Crimson Tide
Στη μέση μιας παγκόσμιας κρίσης το αμερικανικό Αλαμπάμα λαμβάνει ανεπιβεβαίωτες διαταγές να εκτοξεύσει τους πυρηνικούς πυραύλους του, κάτι που θα ξεκινήσει τον Γ' Παγκόσμιο Πόλεμο.
Ο δραστήριος Ντένζελ Ουάσινγκτον μαζί με τον αγαπημένο του Χόλιγουντ, Τζιν Χάκμαν, αλλά και τους Βίγκο Μόρτενσεν και Τζέιμς Γκαντολφίνι, συγκλονίζει κοινό και κριτικούς σε αυτό το έντονο θρίλερ δράσης. Στη μέση μιας παγκόσμιας κρίσης το αμερικανικό Αλαμπάμα λαμβάνει ανεπιβεβαίωτες διαταγές να εκτοξεύσει τους πυρηνικούς πυραύλους του, κάτι που θα ξεκινήσει τον Γ' Παγκόσμιο Πόλεμο. Οι εντάσεις κλιμακώνονται γρήγορα καθώς ο σεβάσμιος καπετάνιος του υποβρυχίου (Χάκμαν) και ο πανέξυπνος αξιωματικός του (Ουάσινγκτον) διαφωνούν για την εγκυρότητα των διαταγών και συγκρούονται για τον έλεγχο του υποβρυχίου. Η επική διαμάχη μαίνεται κάτω από τη θάλασσα και το «Crimson Tide» δημιουργεί μια πρωτόγνωρη αίσθηση αγωνίας που θα σας καθηλώσει.