Mumatar
Μια μεσήλικη σχολική καθαρίστρια και ανύπαντρη μητέρα προσπαθεί να τα βγάλει πέρα ​​όταν το μονάκριβο παιδί της φεύγει από το σπίτι, και γίνεται υπερήρωας για να αντιμετωπίσει τους τοπικούς νταήδες.
Η Σάντρα, μια μεσήλικη ανύπαντρη μητέρα, πάσχει από το σύνδρομο της άδειας φωλιάς, όταν το μονάκριβο παιδί της φεύγει από το σπίτι για το πανεπιστήμιο. Καθώς επιστρέφει στο σπίτι από τη δουλειά της ως σχολική καθαρίστρια, γίνεται μάρτυρας ενός περιστατικού εκφοβισμού στο οποίο εμπλέκεται ένα 11χρονο αγόρι και μια συμμορία εφήβων. Γεμάτη από ενοχές που δεν παρενέβη για να βοηθήσει, η Σάντρα ψάχνει έναν τρόπο να βάλει τα πράγματα στη θέση τους. Εμπνευσμένη από το ενδιαφέρον του γιου της για τους ήρωες των παιχνιδιών στον υπολογιστή, φοράει μια χειροποίητη στολή και γίνεται ένας πραγματικός τοπικός υπερήρωας.