Θαλασσοπούλι
Ένα πεινασμένο μωρό θαλασσοπούλι βγαίνει από τη φωλιά του για πρώτη φορά για να σκάψει για φαγητό στην ακτή. Το πρόβλημα είναι ότι το φαγητό είναι θαμμένο στην άμμο όπου σκάνε τρομακτικά κύματα.