Ο Ποιμένας
Την παραμονή Χριστουγέννων, ένας νεαρός πιλότος της Βασιλικής Πολεμικής Αεροπορίας που επιστρέφει στην πατρίδα πετώντας πάνω από τη Βόρεια Θάλασσα κινδυνεύει να χάσει τη ζωή του, όταν μένει χωρίς ασύρματο και ηλεκτρικά συστήματα, με αποτέλεσμα να χαθεί και να πετά με ελάχιστα καύσιμα. Εκεί που φαίνεται ότι η τύχη του τον εγκατέλειψε, ένας μυστηριώδης καλός Σαμαρείτης τον οδηγεί πίσω στην ασφάλεια.