Thor: Love and Thunder
Στην ταινία των Marvel Studios «Thor: Love and Thunder», ο Θεός του Κεραυνού συνεργάζεται με τη βασιλιά Βαλκυρία, τον Κοργκ και την πρώην, παντοδύναμη πλέον, κοπέλα του, για να αντιμετωπίσουν έναν γαλαξιακό δολοφόνο, γνωστό ως Γκορ ή αλλιώς Θεό Σφαγέα.
H ταινία των Marvel Studios «Thor: Love and Thunder» βρίσκει τον Θεό του Κεραυνού σε ένα πρωτόγνωρο ταξίδι, αλλιώτικο από τα άλλα: ένα ταξίδι εσωτερικής αναζήτησης. Όμως, οι προσπάθειές του διακόπτονται από έναν γαλαξιακό δολοφόνο, γνωστό ως Γκορ ή αλλιώς Θεό Σφαγέα, ο οποίος επιθυμεί να αφανίσει τους θεούς. Για να αντιμετωπίσει την απειλή, ο Θορ επιστρατεύει τη βοήθεια της βασιλιά Βαλκυρίας, του Κοργκ και της πρώην κοπέλας του, Τζέιν Φόστερ, η οποία, προς έκπληξη του Θορ, χειρίζεται εξίσου καλά με τον Θορ το μαγικό του σφυρί, το Μγιόλνιρ. Μαζί ξεκινούν μια κοσμική περιπέτεια για να αποκαλύψουν το μυστήριο της εκδίκησης του Θεού Σφαγέα και να τον σταματήσουν προτού να είναι αργά. Ορισμένες σκηνές περιέχουν γρήγορες εναλλαγές φωτεινότητας ή μοτίβων που ενδέχεται να επηρεάσουν θεατές με φωτοευαίσθητη επιληψία.