24Kitchen Gourmet Specials
Στο 24Kitchen, έχουμε μπόλικη έμπνευση για πεντανόστιμα πιάτα στις γιορτές. Από γαλοπούλα και κυνήγι μέχρι κράνμπερι και ροδάκινο. Εμπνευστείτε από τον Ούγκο καθώς ανακαλύπτει πώς φτιάχνουν οι Ολλανδοί τα νόστιμα γκουρμέ πιάτα τους.