Το Ξεκίνημα
Από τους παραγωγούς ΛεΜπρον Τζέιμς & Μάβερικ Κάρτερ, Το Ξεκίνημα αφηγείται τις ιστορίες προέλευσης διασκεδαστών και αθλητών με δικά τους λόγια. Κάθε ένας τους αναπολεί το παρελθόν για μια οικεία ματιά στους αγώνες και τις επιτυχίες που τους οδήγησαν στο σημείο που είναι σήμερα. Αγαπημένα τους πρόσωπα μοιράζονται άγνωστες ιστορίες που παρουσιάζουν το εμπνευσμένο τους ταξίδι για να γίνουν αστέρια.
Από τους παραγωγούς ΛεΜπρον Τζέιμς & Μάβερικ Κάρτερ, Το Ξεκίνημα εξιστορεί τις εμπνευσμένες ιστορίες ζωής διασκεδαστών, μουσικών και αθλητών παγκόσμιας κλάσης. Κάθε επεισόδιο ακολουθεί μια διαφορετική διασημότητα πίσω στην πόλη του καθώς επισκέπτεται αξέχαστες τοποθεσίες, καθοριστικές για την ανατροφή του. Συγγενείς, προπονητές, δάσκαλοι, μέντορες και στενοί φίλοι μοιράζονται σημαντικές, προσωπικές αναμνήσεις των διασημοτήτων πριν γίνουν διάσημοι. Αυτές οι ιστορίες που ακούγονται σπανίως, παρέχουν μια οικεία ματιά στις σημαντικές στιγμές του ταξιδιού κάθε αστεριού ώστε να γίνει αυτό που είναι σήμερα.