Μεγαλώνοντας
Με δημιουργούς την Μπρι Λάρσον και την Culture House, το «Μεγαλώνοντας» είναι μια καινοτόμα, υβριδική σειρά ντοκιμαντέρ, που εξερευνά τις προκλήσεις, τους θριάμβους και την πολυπλοκότητα της εφηβείας, μέσα από δέκα απίστευτες ιστορίες ενηλικίωσης. Το Μεγαλώνοντας χρησιμοποιεί κινηματογράφηση αφηγηματική, πειραματική και ντοκιμαντέρ, για να ακολουθήσει ένα άτομο συγκεκριμένης κοινωνικής τάξης, ηλικίας 18-21, καθώς αυτό λέει την ιστορία του.
Με δημιουργούς την Μπρι Λάρσον και την Culture House, το «Μεγαλώνοντας» είναι μια καινοτόμα, υβριδική σειρά ντοκιμαντέρ, που εξερευνά τις προκλήσεις, τους θριάμβους και την πολυπλοκότητα της εφηβείας, μέσα από δέκα συναρπαστικές ιστορίες ενηλικίωσης. Η σειρά χρησιμοποιεί κινηματογράφηση αφηγηματική, πειραματική και ντοκιμαντέρ, για να ακολουθήσει ένα άτομο συγκεκριμένης κοινωνικής τάξης, ηλικίας 18-21, καθώς αυτό λέει την ιστορία του. Απεικονίζουν ένα ευρύ φάσμα εμπειριών ζωής, δίνοντας στο κοινό συναισθηματικά έντονες αφηγήσεις, που προσφέρουν μια εντυπωσιακή ματιά στην εφηβεία και τα ποικίλα κοινωνικά, οικογενειακά και εσωτερικά εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι νέοι στον δρόμο τους προς την ανακάλυψη και αποδοχή του εαυτού τους. Κάθε 30λεπτο επεισόδιο παρουσιάζει ένα νεαρό άτομο, ή «ήρωα», και τι βίωσε μεγαλώνοντας. Κάθε επεισόδιο βασίζεται σε μια βαθιά προσωπική συνέντευξη, που επιτρέπει στους ήρωές μας να μας καθοδηγήσουν βήμα βήμα στα χρόνια της παιδικής τους ηλικίας και της εφηβείας τους. Παράλληλα με τις συνεντεύξεις, δημιουργικές κινηματογραφικές αναπαραστάσεις βοηθούν να ζωντανέψουν τα σημαντικότερα σημεία καμπής τους.