Λίλο και Στιτς: Η Σειρά
Τα υπόλοιπα πειράματα του Τζούμπα προσγειώθηκαν σε όλη τη Χαβάη με τη μορφή αφυδατωμένων λοβών. Η αποστολή των Λίλο και Στιτς είναι να βρουν τα «ξαδέλφια» του Στιτς πριν πέσουν στα νύχια του κακού δρ Ζακ φον Χάμστερφιλ.
Αν ο Στιτς ήταν το αγαπημένο Πείραμα 626 του δρ Τζούμπα, τι συνέβη στα άλλα 625; Τα υπόλοιπα πειράματα του Τζούμπα προσγειώθηκαν σε όλη τη Χαβάη με τη μορφή αφυδατωμένων λοβών. Τα πειράματα ενεργοποιούνται όταν βυθίζονται στο νερό και, όπως ο Στιτς, κάθε πείραμα έχει τα δικά του συγκεκριμένα ταλέντα για καταστροφή... και κωμωδία. Η αποστολή των Λίλο και Στιτς είναι να βρουν τα «ξαδέλφια» του Στιτς πριν πέσουν στα νύχια του κακού δρ Ζακ φον Χάμστερφιλ και του πρωτοπαλίκαρού του, του Γκάντου, να τα μετατρέψουν από κακά σε καλά και να βρουν μέρη, όπου το καθένα μπορεί να ανήκει και να συνεισφέρει στην κοινότητα.