Οι Αγιοβασίληδές μου
Η αγαπημένη σειρά επιστρέφει! Μετά από 20 χρόνια, ο Σκοτ Κάλβιν κυβερνά ως αληθινός Αγιοβασίλης, αρχηγός του Βόρειου Πόλου και των Χριστουγέννων. Μαζί με την οικογένειά του - την Κάρολ, τη Σάντρα και τον Καλ - δίπλα του, και με τα ξωτικά του στα ηνία, ο Σκοτ Κάλβιν πασχίζει σε έναν κόσμο που αλλάζει να διατηρήσει το πνεύμα των Χριστουγέννων ζωντανό για τη νέα γενιά.