Wilsberg - Schmeckt nach Mord
Meat manufacturer Thomas Heitbrink faces allegations of poor hygiene in his company. Lawyer Dr. Tessa Tilker hires investigator Wilsberg to uncover who is sabotaging the business. Wilsberg discovers a motive: Heitbrink's daughter Lea, a strict vegan, is in constant ideological conflict with her father, giving her a reason to frame him.