Wilsberg - Aus heiterem Himmel
Wilsberg's client, Tahmina Ahmadi, is a member of a tight-knit community of shop owners, which includes music dealer Jazek Antonov and the murdered model shop owner Tillmann Drösser. Wilsberg investigates the murder amid increasing suspicions that landlord Überholz is trying to evict the shop owners in order to sell the shops at a higher price.