Secrets of Life
Survival and reproduction. Two dilemmas confronting every form of life on this planet. How are these problems solved by microscopic organisms? By marine creatures? Insects? Plant life? Expert Disney photographers use state-of-the-art film techniques to bring you the answers.
Survival and reproduction. Two dilemmas confronting every form of life on this planet. How are these problems solved by microscopic organisms? By marine creatures? Insects? Plant life? What causes the restless Earth to continually shape and reshape itself? Eighteen expert Disney photographers use innovative and state-of-the-art film techniques to bring you the fascinating answers.