The Living Desert
Although first glance reveals little more than stones and sand, the desert is alive. Witness moving rocks, spitting mud pots, gorgeous flowers and the never-ending battle for survival between desert creatures of every shape, size and description, all captured by magical photography.
Incredibly desolate...yet beautiful. The eternal paradox known as the desert. And although first glance reveals little more than stones and sand, this land is alive. Moving rocks, spitting mud pots, gorgeous flowers and the never-ending battle for survival between desert creatures of every shape, size and description, all captured by magical photography and awe-inspiring time-lapse sequences.