Sultan and the Rock Star
A gentle tiger is taken to an island to become the object of a hunting party, but they don't reckon on a popular rock star escaping from his adoring public for a few days and helping the tiger.
Timothy Hutton stars as Paul Winters, an American Rock Star. A gentle tiger name Sultan is taken to an island owned by a wealthy man, to become the object of a hunting party. It's up to Paul, escaping from his adoring public for a few days, to save the tiger, and the day.