Sammy, The Way-Out Seal
Take two boys, add one rambunctious seal and what do you get? Way-out family fun at is funniest. After Arthur and his brother Petey find an injured seal and nurse it back to health, they hide it away in their room. But they soon learn that you can't keep a seal a secret. After Sammy escapes and turns their town into a circus, a greedy land developer wants to turn him into a sideshow performing for tourists. The boys then make the fateful decision that changes their lives-and Sammy's-forever. Sammy, The Way-Out Seal is a hilarious story the whole family will enjoy.