Dr. Dolittle 3
Maya Dolittle wants to be a normal teenager, but there’s one problem… she's inherited her father’s ability to talk to animals! At a summer dude ranch, Maya hides her unique ability to fit in, but when her friends are in trouble, she comes to the rescue as only a Dolittle can -- enlisting the aid of the ranch’s talking animals!
Maya Dolittle just wants to be a normal teenager, but there’s one small problem… she’s inherited her father’s uncanny ability to talk to animals! Her special talent keeps landing her in the doghouse with her parents, and it’s driving her friends completely ape! At a summer dude ranch, Maya tries to hide her unique ability so she can fit in, but when her friends are in trouble, she comes to the rescue as only a Dolittle can -- enlisting the aid of the ranch’s uproarious and outrageous talking animals! This hilarious third installment of the wildly popular Dr. Dolittle series is more family fun than a barrel of talking monkeys… and lots easier to clean up after!