Doctor Dolittle
A workaholic doctor estranged from his family rediscovers his ability to communicate with animals, which turns his life upside down.
Successful physician and devoted family man John Dolittle seems to have the world by the tail, until a long-suppressed talent he possessed as a child - the ability to communicate with animals - is suddenly reawakened with a vengeance! Now every creature within squawking distance wants the good doctor's advice, unleashing an outrageous chain of events that turn his world upside down!