Doctor Dolittle 2
Dr. Dolittle plays Cupid to a bumbling circus bear to help a group of forest creatures save their habitat. With the aid of his mangy, madcap animal friends, Dr. Dolittle must teach this overgrown teddy the ways of true romance in time to save his species and his home!