Disney Princess Remixed - An Ultimate Princess Celebration
Disney Princess Remixed celebrates the timeless music of Disney Princess and themes of courage and kindness as part of the Ultimate Princess Celebration.
Disney Princess Remixed celebrates the timeless music of Disney Princess and themes of courage and kindness as part of the Ultimate Princess Celebration: a once-in-a-lifetime, global extravaganza surprising and delighting fans.