Pair of Kings
Sixteen-year-old fraternal twins, Brady and Boomer, lead a typical teenage life in Chicago until Mason, the Royal Secretary to the Throne of the Island of Kinkow, arrives to inform the boys of their extraordinary lineage, drastically changing their lives. Now, Brady and Boomer must relocate to the island to claim their throne as joint kings.
Sixteen-year-old fraternal twins, Brady and Boomer, lead a typical teenage life while being raised by their aunt and uncle in Chicago. But when Mason, the Royal Secretary to the Throne of the Island of Kinkow, arrives at their high school to inform the stunned boys of their extraordinary lineage, their lives change drastically. Now, Brady and Boomer must relocate to the island to claim their throne as joint kings of an island filled with odd supersititions and customs – while trying not to cause havoc at every turn. Their efforts are often helped and hindered by Mason’s adorable daughter, Mikayla, and a disgruntled cousin and wannabe king, Lanny, who’s out to sabotage them and steal the throne.