James and the Giant Peach
After the daring rescue of a spider from his cruel aunts, a young boy gains possession of some magic crocodile tongues. When he spills them in the garden, out sprouts an enormous peach.
Inspired by Roald Dahl’s beloved children’s book, a young boy named James gains possession of some magic crocodile tongues after the daring rescue of a spider from his cruel aunts. When he accidentally spills them in the garden, out sprouts an enormous peach. Inside he finds a group of human-sized bugs who help him escape his bleak home life and confront his sorrowful past in the midst of a magical odyssey. Contains tobacco depictions.