Bref
At the beginning, we’re born ; at the end, we die. In between, things occur. “bref.” is the story of a guy in between. Extraordinary chronicles of an ordinary man whose only particular trait is his ability to focus on the smallest details. Drifting through his usual love stories, typical friends, an ordinary family, and dead-end jobs—is life just passing him by?
At the beginning, we’re born; at the end, we die. In between, things occur. “bref.” is the story of a guy in between.
Extraordinary chronicles of an ordinary man whose only particular trait is his ability to focus on the smallest details. Maybe as a way of avoiding reality: drifting through his usual love stories, typical friends, an ordinary family, and dead-end jobs—is life just passing him by? Sounds grim when you put it like that, but somehow, it’s funny.