Kaizen
Inoxtag has a dream - to become a mountaineer and climb Mount Everest in just a year. But he's a 21-year-old Youtuber who isn't particularly athletic. Kaizen takes you into his journey, showcasing how he changed his life to achieve this dream over the course of a year. Prepare for an inspiring, hilarious, and emotional documentary about an extraordinary adventure.