The Young Black Stallion
When young Neera discovers her family is about to lose everything, she devises a daring plan to save it all by risking what she loves most—a young black stallion.
When courageous young Neera becomes separated from her family while in the desert, she chances upon a wild colt. Together they find friendship, trust and their way back home, only to discover her family is about to lose everything. Neera devises a daring plan to save it all by risking what she loves most—the young black stallion.