Ms. Marvel
Marvel Studios’ 'Ms. Marvel' is an original series that introduces Kamala Khan, a Muslim American teenager growing up in Jersey City. An avid gamer and a voracious fan-fiction scribe, Kamala is a Super Hero mega fan with an oversized imagination—particularly when it comes to Captain Marvel. Yet Kamala feels like she doesn’t fit in at school and sometimes even at home—that is, until she gets super powers like the heroes she’s always looked up to. Life gets better with super powers, right?