Bachelorette Turmoil
Four friends — Daniela, Karen, Ludmila and Josie — travel from Brazil to Bariloche for a bachelorette getaway. The wintry destination becomes the backdrop to a wildly hilarious and eye-opening adventure that sees each woman confront the concerns, doubts and problems they thought they’d left back home.
Daniela, Karen, Ludmila and Josie travel from Brazil to Bariloche on a bachelorette getaway for Daniela. Although the women are surrounded by astounding natural beauty, nothing on the trip seems to go right and they soon find themselves staying in a freezing cabin and grappling with the doubts, stresses and restraints from back home. After more than a few mishaps, the friends come to see that sometimes the things we’re searching for in life can come in unexpected — and hilarious — ways.