The Payback
Determined to recover unpaid wages, maids Tonha, Zildete, and handyman/driver Nivaldo scheme against their bosses — the wealthy Afonso and his snooty wife Sarita, who claim to be broke but continue to party it up with high society and politicians — by using the couple's secrets and lavish lives against them. But things spiral hilariously out of control for all involved.
Tonha and Zildete are maids for the seemingly affluent Afonso, his socialite wife Sarita, and their children John John and Miranda. After months of unpaid wages and aristocratic disdain from Afonso and Sarita, who are supposedly bankrupt yet still live it up with high society and politicians, the maids pursue drastic measures to recoup what they’re owed. Tonha, Zildete, and Afonso’s driver, Nivaldo, scheme to use their bosses’ dirty secrets and dirty habits against them in a conflict that goes hilariously off course in every way possible.