The Situation
Three friends’ road trip to the Argentine-Paraguay border turns into a madcap adventure after a mix up causes them to be pursued by local criminals and police in this Brazilian female buddy comedy.
This Brazilian female buddy comedy follows three friends who set out on a trip to the Argentine-Paraguay border, where one of them has just inherited a piece of land. But along the way, a case of mistaken identity results in the friends being pursued by police and a local gang.